8 Şubat 2013 Cuma

Avon Anew Fondöten



Avon’un sevdiğim bir ürünü ; “Anew Yaşlanma Etkilerini Düzgünleştiren Fondöten SPF15 “adı altında geçiyor. İyi bir fondötenden beklenen vazifeleri kolayca yerine getiren bir eleman kendisi. Sağır sultanın da duyduğu gibi iyi bir fondötenin nihai olarak görevi bütün havamızı değiştirmesi ve psikolojimize olumlu etkide bulunması. Avon Anew Fondöten'in kapatıcılığı iyi, kolayca emiliyor.Yüzde kalıp gibi durup bizi rezil etmemesini de olumlu hanesine not ettim. Ki ne kadınlar gördüm fondötenleri ikinci bir deri gibi yüzlerine oturan. Tanrım bizi onlardan eylemesin de komik duruma düşmeyelim!

Avon Anew Fondöten yüze ışıl ışıl,parlak ve taze bir hava veriyor. Tüm gün çalışan ve gün içinde makyaj rötuşu yapamayanlar için biçilmiş kaftan;sabah sür, gün sonuna dek yüzünü kara çıkarmaz. (Bu atasözü tuhaf mı kaçtı ne?) Sanırım ürün tanıtımında "yaşlanma etkilerini düzgünleştiren" tanımına uygun olarak küçük bir numara çeviriyor. Makyaj altı olarak gayet de beğendim.Az miktar da sürüldüğünde daha sade,doz biraz arttırıldığında kusurları iyice kapatan bir ürün. Günlük olarak kullanılabildiği gibi,özel günler içinde iş görür diye düşünüyorum. Ürün sunumu üstten sıkmalı 30 ml. cam bir şişe de yapılmış.


Avon Anew Fondöten



Bir sıkışta yeterli miktarda geliyor,yoğunluğu ve inceliği güzel ayarlanmış. Renk seçenekleri zengin. Ben bir tek kokusunu sevemedim. Ama nihayetinde bu kendisini seçmemi engellemiyor. Sonuç gerçekten düzgün bir cilt elde ediyorsunuz ki Balkan göçmenlerinde, özellikle Arnavut kadınları arasında kullanılan "düzgün" diye de bir krem var. Bu "düzgün" hakkında bilgisi olan yazsın arkadaşlar...

4 yorum:

  1. Merhaba, ben Avonun Anew serisini beğeniyorum zaten, özel bir seri bu. Gerçi ben kalın bazlı fondötenleri çok az kullanıyorum,dediğiniz gibi yüzde kalın bi tabaka oluşturunca hoş olmuyor. bb cremler bana daha çok hitap ediyor.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın sibelcim Avon'un Anew serisi başarılı ben de bir de pudrası var onu danyazarım bir gün. Bb kremler daha naturel bir görüntü için ideal tabi kusurları tam kapatmıyor nedenle daha doğal duruyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts