8 Şubat 2013 Cuma

Essence-Kaş Farı


Kaş meselesi bazıları için hiç sorun olmayabiliyor. Yakın bir arkadaşımın o denli dolgun, hacimli ve kolay şekil alan kaşları var ki kozmetik kaş ürünlerinin tamamı ona bir uzay aracı kadar yabancı ve işlevsiz geliyor. Ancak kaşlarını görünüşünün önemli bir parçası sayan çok tanıdığım var ve kaş kozmetiği konusunda merak ve arayış olduğunu biliyorum. İnternette kaş aparatları ile ilgili arama yaparken Essence'nin kaş farını gördüm. Hemen not ettim, bir Gratis ziyaretimde iyice inceledim ve satın aldım.




Essence'nin kaş kiti olarak hazırladığı ürünün kullanımı çok rahat, kolay sürülüyor, sürerken yaptığınız hataları tolere eden bir yapısı var. Essence’ nin kaş farı oval, şeffaf bir kutu içinde tasarlanmış, yandan bastırıp çekerek açıyorsunuz. Ancak iç kutusu çok hafif olduğundan elinizden kolayca kayıp düşüyor, fırçası ise son derece ince ve küçük olduğundan kullanımı zor. Açık ve koyu kahve olarak iki rengi var. Kutunun içinde kaş fırçası ve kaşınıza form vererek sürmenizi sağlayan kaş kalıpları mevcut, ben kalıpları kullanmadım ancak bu kalıpların kaş şekilleri yaratmak üzere ilham verdiğini de söylemeliyim. Kaş farı da aynı göz farının yapısında, hafif pudramsı ve kolay sürülüyor.




Essence Kaş Farı-Açık ve koyu kahve tonları İsterseniz fırçayı pudraya sürüp kaşınıza geniş noktalar halinde yayın, isterseniz fırçayı kaş kalemini kullandığınız gibi kısa darbelerle boyayın. Eğer isterseniz iki rengi karıştırıp daha ortalama bir ton da yakalayabilirsiniz. Eğer uygulamanız size koyu geldiyse silmesi çok kolay. Sonuç bence mükemmel , kaş kalemine göre daha doğal duruyor ve seyrek kaşlarda araları dolduruyor. Gün boyu rengi akmadığı gibi, ciltte dağılıp leke yapmıyor. Hatları daha fazla belirginleştiriyor, ancak dış çerçeve çizmiyor doğal olarak. Fiyat konusunda da avantajlı bir ürün zira iyi bir kaş kaleminin fiyatı oldukça yüksek. Aldığınız sonuçla iki ürünü kıyasladığınızda kaş farı kaş kalemini açık ara geçer diyorum. Diğer markaların kaş farlarını kullandıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım. Fiyat 8.50 TL

8 yorum:

  1. uzun zamandır almayı düşündüğüm bir ürün. marka konusunda kararsızdım, esasında fikirsizdim demek daha doğru olur. essence çok duyduğum ancak hala kullanmadığım bir marka. tabi bulunduğum yerdeki gratis mağazasına her uğradığımda talan edilmiş tester'larından ötürü çok defa deneyemediğim bir marka olma özelliğini hala koruduğundan olsa gerek:) ilk istanbul yolculuğumda edineceğim ürünlerden. umarım renk tonlaması memnuniyet yaratıyordur..

    YanıtlaSil
  2. Essence'nin kaş farını almanı tavsiye ederim gerçekten.Gerçi ben denemeden aldım ve inanılmaz memnunum.Tonlar konusu da çok elverişli,biri açık biri koyu olmak üzere iki ayrı rengi var.Koyu olanı çerçeve,açık olanı dolgu olarak kullanabileceğin gibi sadece birini kullanabilir ya da ikisini karıştırabilirsin.
    Ehlikeyf günler dilerim...

    YanıtlaSil
  3. essencenin krem farını kullanıyorum bende fena değil ama bu kaş farını mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Ben Essence'ın böyle bir ürünü olduğunu ilk kez duyuyorum:/
    MAC'in kaş rimelini kullanıyorum ben, neredeyse her cilt rengine göre renkleri var..aynı rimel gibi, sürmesi de çok kolay..kaşlarımdaki tüm boşlukları dolduruyor..
    Fiyatı yanılmıyorsam 47 TL falandı, 3 ay önce falan aldım..
    Essence'ın fiyatı çok çok daha ekonomikmiş, Gratis'e uğrayıp deneyeceğim..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Selam Smyrne,
    Essence'nin kaş farı çok ses getirdi:)) arayan arayana ,pek de bulunmıyor,orada ki Gratiste vardır inşallah.
    Mac'inkini duydum ama denemedim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Iyi akşamlar kaş farı sipariş vermek istiyorum size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, buradan veya başka bir yerden satış yapmıyorum. Kozmetik satışı yapan yerlerden bulabilirsiniz.

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts