25 Nisan 2013 Perşembe

Toppik-Burhan Altıntop'un Rüyası


Saç dökülmesi kadın erkek ayırt etmiyor ve tabiri caizse musallat olduğu kişiye hayatı zindan ediyor. Bu dertten muzdarip ne çok insan olduğuna şaşırmamak elde değil



Naomi Campbell



Saç dökülmesi sınır tanımıyor, kimin aklına gelirdi Naomi Campbell'in de kelleşeceği a dostlar! Saç dökülmesine çözüm bulunması ayrı bir fasıl ve bu yazının konusu değil kesinlikle. Biz şimdilik saçımızı çeşitli hilelerle daha gür göstermek, açık alanları kamufle ederek var olan saçlarımızı rötuşlamak derdindeyiz. Ufak bir dokunuşla illüzyon yaratabiliriz sanırım. Toppik bu açıdan işimizi görebilen bir ürün.





Toppik-Öncesi ve sonrası


Diyelim ki saçınızı kuaför de tarattınız ve ve fön çekilen saçınızın tepe bölgesinde kocaman bir park alanı genişliğinde ve bir ampul gibi parlayan o meşum açıklık meydana çıktı. Hemen o bölgeyi ince bir tarakla taratıp kabarttırın, ardından topiği tıpkı salataya tuz döker gibi ufak ufak saçınıza dökün ve öylece bırakın.

 Toppiğin dozunu çok fazla kaçırmayın ki saç dipleriniz kömür tozu ile boyanmış gibi durmasın. Saçımızı kendimiz taradığımızda da topiği rahatlıkla ve aynı şekilde kullanabiliriz. Ancak bu ürünü üst üste iki gün kullanmak pek uygun değil çünkü saçlar tülüş tülüş olabilir. Başka bir ayrıntı daha var; hem beyazınız hem de saçınızda ki açıklık fazla ise bu iki sorunu birden topikle halletmek pek kolay değil. Toppik saç diplerinizde ki beyaza tuhaf, kırçıllı bir renk verebilir. Benim önerim topiği sadece saçtaki açıklıklar için ve yeni çıkan beyazlarınız için kullanmanız.




  Toppik Renk Seçenekleri
                                                          


Toppik ürününün Türkiye distribütörü kendi sitesinde hem ürünü hem de nasıl kullanılacağını ayrıntılı bir biçimde açıklamış. Sitede sabitleyici sprey kullanılması da önerilmiş. http://www.toppik.com.tr/ Toppiğin saçı beslediği, gürleştirdiği de söyleniyor bana inandırıcı gelmedi doğrusu hatta diplere çökmesi nedeni ile saçın hava almasını önleyeceğini düşünüyorum. Bu nedenle gece bekletmeden yıkamak iyi olur. Belki sadece daha gür gösteriyor denilebilir. Küçük bir göz boyama,ince bir illüzyon bu topik! Çok fazla işlev yüklememek gerek bence. 

Fiyat konusu çok dağınık...Sprey ve toz beraber 75 TL olan sitelerde var ama bence en güzeli 10.3.gr 55 TL seçeneği, çünkü gramajı az,beğenirseniz daha büyük boyları alabilirsiniz. Toppik deyince Avrupa Yakası’nın sevgili Burhan Bey’ini de anmadan geçmek olmaz. Burhan Bey saçına topik döküp dışarı çıkar, yağmura yakalanır ve Aslı’nın nişanlısına maç seyretmeye gider. Bembeyaz kanepeye yayılır ve toppikli başını dayar…Avrupa Yakası'nın eski bölümlerinde bu sahneyi aradım,ancak bulamadım. 

Şimdilik Burhan Bey'in bu muhteşem Pop Art çalışması ile idare edeceğiz!
 Andy Warhol'un kulakları çınlasın ki istediği de buydu zaten.




 Burhan Altıntop-Avrupa Yakası
                                                                



                                                      

8 yorum:

  1. Hep saçlarımı boyatmak için heves ediyorum ama hala pek beyazım olmadığı için, kuaförüm azıcık saç uçlarıma gölge yapıp yolluyor beni dükkandan:/
    Ben de geldim 37 yaşıma, bir değişiklik istiyor insan arada..zaten kısacık kestirme konusunda takıntılıyım, kestiremem, bari rengi değişsin..
    Ama böyle sorunlarla uğraşanları da duydukça "otur oturduğun yerde" derken buluyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel, gür, boyasız saçlarının kıymetini bil smyrne talya'cığım. Ama sonuçta bak her şeyin bir çaresi var:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu saç dökülmesi gerçekten yaşa başa bakmıyor, doğru demişsin. Henüz 28 yaşında bir arkadaşımın saçları döküldü ön traftan hem de. Kızcağız neler yapmadı.
    Burhan Altıntopa ayrıca güldüm:))

    YanıtlaSil
  4. Saç dökülmesi meselesi zor; ön taraftan döküldüyse erkek tipi dökülme olabilir.Uzmana danışmasında fayda var. Burhan abi bir numaradır:))

    YanıtlaSil
  5. hocam ben topik için kaşıntı yapıyor ve hayvansal kıllardan oluşuyor (keratine) deniyor doğrumudur birde fixplant marka ürünün metini çok duydum ipek tozu diyorlar tavsie edermisiniz ben karasızım sipariş vermede sizin cevabınızı bekliyorum, Saygılarımla

    YanıtlaSil
  6. Saçınızı her gün yıkıyor ve topiği temiz saça kullanıyorsanız pek rahatsızlık vereceğini sanmıyorum ama yıkmadan üst üste iki üç gün rahatsızlık verebiliir. Sözünü ettiğiniz ürünü ise bilemiyorum gerçekten. Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. toppikler sahte ve bende bu yüzden distribütor firmayı aradım 2 günde ancak ulaşabildim durumu anlatım. GG den aldım ürün sahte diye. beni şeylerine bile takmadılar yapacak bir şeyimiz yok diyip telefonu suratıma kapatılar. sanki ben bu a.k disbirötörden para istedim. ben firmayı ihbar ediyorum size bana teşekür edecekleri yerde aşaladılar. ben birdaha öfkeli bi şekilde aradim bu sefer beni avukatlarına bağladılar. firmanın bilgilerini yazdırdım teşekür bile etmedi anlayacağınız oyle bir uyuz oldumki bu .... lara bir daha topik kulanısam ...... ilk fırsat ta fixkplant sipariş edecem. Ha bu arada firmanın sahibi harbiden acunmuş avukatlarına sordum doğruladı. diyeceksin ki acunun paraya ihtiyacımı kaldı?

    YanıtlaSil
  8. toppikler sahte ve bende bu yüzden distribütor firmayı aradım 2 günde ancak ulaşabildim durumu anlatım. GG den aldım ürün sahte diye. beni şeylerine bile takmadılar yapacak bir şeyimiz yok diyip telefonu suratıma kapatılar. sanki ben bu a.k disbirötörden para istedim. ben firmayı ihbar ediyorum size bana teşekür edecekleri yerde aşaladılar. ben birdaha öfkeli bi şekilde aradim bu sefer beni avukatlarına bağladılar. firmanın bilgilerini yazdırdım teşekür bile etmedi anlayacağınız oyle bir uyuz oldumki bu .... lara bir daha topik kulanısam ...... ilk fırsat ta fixkplant sipariş edecem. Ha bu arada firmanın sahibi harbiden acunmuş avukatlarına sordum doğruladı. diyeceksin ki acunun paraya ihtiyacımı kaldı?

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts