14 Mayıs 2013 Salı

El Kremleri Tırnak Bakımı




Ellerimiz yazıyor, çiziyor, kesiyor, yıkıyor, çiziyor kısacası  çalışıyor ve yıpranıyor. 
Ellerim biraz kuru olduğundan ne zaman kozmo alışverişine çıksam gözüm el kremlerinde. 


http://rachaelrice.com/



   İşte el kremi en fazla kullandığım bakım ürünüdür herhalde, denemediğim marka kaldı mı bilmiyorum. Sally Hansenlar, Noutreugenalar... Sally Hansen'dan o denli memnun kaldım ki eşref saatimi bekliyorum yazmak için.  Haklarını yiyemem hepsi de kendine göre yaptı bir şeyler. Yaklaşık iki saatte bir el kremini yenileyen bir insan olarak bu sene kullandıklarımı bir kritik edeyim dedim.





Bebak Bademli El ve Vücut  Kremi

Watsons'tan alışveriş yaparken gözüme ilişti, denemelik olsun diye miniciğini aldım 2-3 tl bir şeydi. 200 gr olanı 8-9 tl aralığında.


Doğrusu bu minik afet işlev olarak da beni pek memnun etti. Bir kere kokusu harika, mis gibi badem. Sonra elde hemen emiliyor, yağlı tabaka oluşturmuyor. Etkisi uzun süreli. Hem elin üstünü hem de asıl kuruyan ve sertleşen parmak yanlarını (işaret ve başparmak yanlarını) gayet güzel yumuşattı. Yüz kremi olarakta tavsiye edilmiş ama "yok artık" diyorum, ellere yeter!

Nostaljik, anneanne kremi Bebak



         Geçmişi olan bir krem Bebak, anneanne tadında. Nostaljik ve gayet güzel iş görüyor.


Rosense Besleyici El ve Vücut Kremi,


Ama ille de o pembe!


Ahmet Kaya'dan bir şarkı derdimi anlatır sanırım; "acımasız olmaa şimdi bu kadar". Peki olmayayım. Rosense gül suyunda iyi, arada tonik niyetine kullanıyorum, iş görüyor. Gül suyunu eşe dosta hediye olarak götürdüğümde oluyor. Ama o pembe tasarım yok mu o pembe tasarım, iç bayıcı. Tanıtım broşürlerini gönderiyorlar iyi niyetle bakıyorum ama o pempe güller böyle direkt ürünümüzün özü güldür demek isteyen! Yahu anladık gül = pembe ama hiç mi şöyle bir yaratıcı tasarım düşünülmez. Halbuki elin oğlu neler yapıyor, bu malzeme onlarda olsa böyle Provence'vari döktürürler de bakmaya doyamazsın. 

Ayrıca ürün olarak fazla bir numarası yok, ehven-i şer diyelim. Yağlı bir yapısı var, zor emiliyor ama bereketli bir krem, sürekli el kremi kullananlar için ideal olabilir.
Ağırlıklı olarak aktarlarda satılıyor,125 ml  kutusu  6.00  tl civarında.




Avon Care Renewing Moısture El Kremi



Ben de yalan yok, bu ürün hediye geldi. Sanırım yılbaşıydı, Avon temsilcisi bir arkadaşım hediye etti. İlk kullanımda iyi ama etkisi kısa sürüyor, bir de az yağlı bir yapısı var. Sürdükten sonra yağlı bir etki bırakmaması artı puan, çünkü sevmiyorum o hissi. Kokusu az, belirgin bir esansı yok. Sürümün ardından elde bir gıcırtı oluşturması ise eksi puan. Ekstra yumuşatma etkisinin sınırlı olduğunu düşünüyorum. 
 Ürün tanıtımında iki hafta içinde ciltte ki yaşlanma belirtilerini yok edeceğini ve elastikiyetini arttıracağını iddia ediliyor. Doğrudur da benim ihtiyacım bu yönde olmadığı için dikkatimi veremedim.  
İşin özeti ben de vazgeçilmez ya da çok olumlu bir iz bırakmadığını söyleyebilirim. Kısacası olamadık kendisiyle!
 Fiyatı 100 ml 9.90 tl civarında.

Vaseline Intensive Rescue Yatıştırıcı El Kremi



Vaseline Intensive Rescue Yatıştırıcı El Kremi





Bloğumu ilk açtığım günlerdi, vaseline reklamını yapmak istediğini belirten bir e-mail gönderdi. Şuydu buydu derken çok da önemsemeden tanıtımı bloğumda yayınladım ve sonra başka bloglar da da aynı tanıtım filmini gördüm. Ardından "yahu bu ürünün tanıtımını niye yaptım ki ben şimdi"  oldum. 
Tanıtıma buradan bakabilirsiniz.




Derken Watsons indiriminde el kremleri ile ilgili özel araştırmam sırasında görevli arkadaş

Vaseline Intensive Rescue Yatıştırıcı El Kremi'ni tasiye etti. Yahu ben bu kremi kendi bloğumda yayınladım o halde  niye almıyorum dedim kendi kendime. Doğrusu pek bir beklentim yoktu.
Aaa beğendim, yaradı, iyi geldi.
Bahar temizliği, ovma, çamaşır suyuna bulanma, kesme, ayıklama benzeri bin türlü işlem sonucunda tırtıklanmış, soyulmuş, hırpalanmış parmak kenarlarını yatıştırdığı (yatıştırmak en doğru niteleme gerçekten)  gibi, ellerimin soğuk sudan sıcak suya girmediği izlenimini vermem gereken bir ortamda beni idare etti (var öyle ortamlar!).
Neymiş, ön yargılı olmayacakmışsın...
Sevdim, yine alırım.
Yves Rocher Anti Breakage 


Watsons indiriminde 50 ml 9.90 dan 7.90 a düşmüştü. Fiyatı 9-10 tl civarında seyreder.

Yves Rocher Anti Breakage 
Tırnak Bakım Ürünü

Tırnak kırılmasını önleyen, tırnakları sertleştirip güçlendiren bakım ürünü.  Yves Rocher'dan bir şey almayacağım diye girip, dayanamayıp aldığımdır kendisi. 
Ama iyi ki almışım. 
Tırnakları güçlendirdiği doğru, ayrıca tırnak diplerini ve parmak kenarlarını da yumuşatıyor.
Hafta da iki kullanım tavsiye edilmiş.





Yves Rocher Anti Breakage'den ben memnun kaldım.

Tırnaklar, kırılmasınlar.






6 yorum:

  1. Rehber günaydın:)
    Ben de istediğim el kremini bir türlü bulamayanlardandım..
    Geçtiğimiz aylarda Watsons'ta Blistex'in el kremini buldum, 75 ml 17 tl idi..önce tereddüt ettim ama o ara kuruyan ellerime fena iyi geldi, hala kullanıyorum..
    Tabii ki her kozmetik mağazasına gittiğimde başkalarına da gözüm takılmıyor değil..bir üründen memnun kalsam bile bitmesine yakın başkalarına bakıyorum (hasta mıyım ben?:/)

    YanıtlaSil
  2. haa bu arada Auster yazısı vardı, onu okuyacaktım, ne oldu ona?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziır sayılır biraz süslüyorum sadece:))

      Sil
  3. Günaydın Smyrne:)) Blistex'i ben de merak ettim.
    (hasta değilsin can meraklısın ).
    SEvgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bioder in aqua soft olarak bir el kremi çıkmış harika. nemlendirme özelliği bu kadar iyi ürün kullanmadım desem yeridir.

    YanıtlaSil
  5. İçeriğine baktım .
    İpek proteini, pamuk yağı vs. var. Denemek isterim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts