21 Mayıs 2013 Salı

Maybelline'nin Master Shape Kaş Kalemi Deep Brown




Kaş deyince akan suların durduğunu şu yazımda belirtmiştim.
kaş meseleleri


Hangi kaş kimin tahmin edin?



Bir kaş yazısı Audrey'siz yarım olur




Essence'nin kaş farını ise bu yazımda anlata anlata bitirememiştim.

Sözünü ettiğim Essence'nin kaş farını sanırım 40 yıl kullansam bitmez! Şikayetçi değilim ama her gün de bal börek yenmiyor. Ayrıca kaş kalemi ile  çerçeve çizmek için fara göre daha kolay. İki ürün rahatlıkla birlikte kullanılabilir.

Bu sefer kaş farıma biraz yardımcı olsun diye Maybelline'nin  Master Shape Kaş Kalemi'ni satın aldım.

Maybelline Master Shape Kaş Kalemi








Master Shape Kaş Kalemi'nin yumuşak bir yapısı var hatta hafif mumlu bu nedenle çok kolay sürülüyor. Ben daha çok kaş çerçevesini çizmek için kullandım, isterseniz kaşların içini de doldurabilirsiniz. Kalem izi kalmıyor. Ben açık kahvesini aldım, tatlı bir renk, sert durmuyor. Diğer tarafında saç tarama aparatı var.

Bitmez tükenmez kaş aparatı alışverişlerimden birinde görevli makyöz bana kalemi tersten kullanmayı öğretmişti. Kaş kalemini kaşınızın ucundan başlayarak alın ortasına doğru kısa kısa darbelerle boyuyorsunuz. Ardından kalemin diğer tarafında ki  kaş tarama tarağıyla kaşı düzeltip bu kez düzden tekrar kaş kalemini uyguluyorsunuz. Gayet güzel ve doğal oluyor. Maybelline Master Shape Kaş Kalemi'nde  bu yöntemi denedim, ancak kolay boyayan bir kalem olduğundan buna pek gerek kalmadı. Sanırım daha sert ve zor boyayan kaş kalemlerinde bu yöntem daha başarılı olur. Kenarda köşe de zor boyuyor diye bıraktığınız böyle kaş kalemleriniz varsa tersten boyama yöntemini kullanabilirsiniz.


 Çabuk bitmeye meyilli, ben çoktan yarıladım ama  fiyatı uygun.
Ben Watsons indiriminden almıştım.
11.00 tl den 7.65 tl ye inmişti.

Okuduğum ve yararlandığım kozmetik sayfası Güzellik Gezegeni  de yazmış Maybelline Master Shape Kaş Kalemi'ni. lİnki aşağıda.

guzellikgezegeni de beğenmiş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts