18 Temmuz 2013 Perşembe

Google+ Hikayem / Bin kere Pişman Olmak





Gerçekten neyime!

Sadece profilimi değiştirmek istemiştim.
Google+ profilimde özel adım yerine bloğumun ismini kullanmak (ki bu şekilde kullananlar var) üzere çeşitli değişiklikler yaptım ve kulağımın üzerine yattım.
Bir kalktım ki ne göreyim bloğum askıya alınmış, yerinde yeller esiyor.
Bloğunuz askıya alınmıştır ifadesinden başka, bir de standart bir e-mail göndermişler.
Hemen  bir bilene sordum, e-mailler gönderdim, araştırdım, soruşturdum . 
Bir kaç gün sonra bloğum gökten zembille indi ama 
onca emek verdiğim, seçimi, dizimi, aralıkları, alt yazıları  için onca ter döktüğüm fotoğraflarım uçmuş. 
 Fotoğraflarım yok, yok.
Neredeyse bir hafta böyle geçti.
Hah, sihirli bir el bana eski bloğumu geri verecek, işler kendiliğinden hallolacak sanıyordum.

Tabi kendimi kandırıyordum.

Gerçeği anlayıp "ya allah bismillah"diyerek tüm fotoğrafları bloğuma tekrar yükleme sürecim çok acı oldu gerçekten!

Bir kere hangi fotoğrafları kullandığımı hatırlamak için hafızamdan ve resim altı yazılarından başka yardımcım yoktu. Bazı fotoğraflar arşivimden silinmişti vs. vs.
Eski yazılarımın tümünü tekrar elden geçirmek zorunda kaldım.

Bu hengamede  bazı fotoğrafları bulamadığım için yükleyemedim, yeniden yüklerken farkına varmadığım hatalar da yapmış olabilirim, yanlış fotoya yanlış alt yazı da koymuş olabilirim. Gerçi bir açıdan da iyi oldu, gözümden kaçan yanlışları düzelttim, bazı postlara yeni resimler yükledim.

Neyse uzatmayayım ama güzel güzel postlar için çalışmak varken eski yazılarımla baştan uğraşmak zorunda kalmak bir nevi iğneyle kuyu kazmak gibi bir şey.

Olası karışıklıklar ve yanlışlıklar için şimdiden özür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts