23 Temmuz 2013 Salı

Pearl Drops Diş Macunu - İnci Damlası / İnci Gibi Dişler

Pearl Drops - İnci Damlası

Doğruya doğru; ben tasarımına tav oldum. O kocaman, eli yoran, yok az sıktın, yok çok sıktın yok ortasından kullandın diye aile kavgalarına yol açan diş macunlarına göre kullanımı gayet rahat. 50 ml lık şişesi çantaya atmalık. Evet tasarımı harika, zarifçe açılan kapağı, birden fışkırmayan tüp ağzı, ters ama düşmeden duran gövdesi. Az yer kaplıyor.

Tasarım işte tasarım! Diş macununda bile tasarım bir adım öne geçiriyor.


Siz kardeşsiniz, güzel güzel!


Pearl Drops günlük kullanımın hafif bir tadı var, ağzı cayır cayır yakmıyor. Ağzınızı çalkaladıktan sonra bir müddet tadı ve ferahlatıcı etkisi devam ediyor. Bu da iyi bir şey bence.
İddiasına gelelim. Normalde ne lazımsa onu yapıyor işte; temizliyor evet bir miktar beyazlatıyor evet parlatıyor.

Çay ve kahve lekeleri için hazırlanmış olan Pearl Drops Çay & Kahve akılda diş minelerine zarar verir mi sorusunu getirmiyor değil. Bu konuda karar verecek konumda da değilim açıkçası. 
Ancak benim açımdan beyazlatma konusunda çok büyük bir değişimden ziyade genel bir iyileşme oldu. Bunu da ürünün agresif bir beyazlatma stratejisi ile hazırlanmamış olmasına bağlıyorum. Bu benim için olumlu.

Fazla miktarda çay ve kahve tüketmekten ötürü dişlerinde leke ve kararma yaşayanlara tavsiye edebilirim.

Fiyatlar çeşitli yine. 

Pearl Drops Daily Pro Whıte  
                            ve                           
Pearl Drops Çay & Kahve Daily Diş macunu 50 ml

 7.00 - 12.00 tl aralığında.

İçeriği aşağıda.

İçerik o denli küçük yazılmış ki okumak çok zor


Ah bu arada diş macununu elime aldıkça Jamaika asıllı İngiliz yazar Zadie Smith'in  "İnci Gibi Dişler" kitabı aklıma geliyor. Hayır okumadım, ama ismi hoşuma gider. Çağrışımlar, çağrışımlar...




Zadie Smith - Bildiğin Zahide


Yazarın dişleri gözüken hiç bir fotoğrafını bulamadığımı belirtmek isterim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts