16 Ağustos 2013 Cuma

Saç Bakım Ürünleri -Lush R&B Krem / Loreal Mit Oil Yağ / Yves Rocher Nutrıtıon Besleyici Onarıcı Saç Maskesi

Piyasa da çok fazla çeşit ve içerikte saç bakım yağı var. Bu argan yağı furyası da cabası.

Alıyoruz deniyoruz mecbur.
Ben de kullandıklarımı yazayım dedim.

 Lush R&B Hair Moisturiser

Lush R&B Hair Moisturiser, saça iyice nüfus eden yağlı yapısı ve çok keskin kokusuyla son derece ağır bir saç bakım yağı. Kendi sitelerinde biçimlendirici olarak kategorize etmişler. O da doğru.
Kullanırken Gaugin'le beraber Tahiti'ye gitmiş kadar oldum, onlarla beraber saçlarımı yağladım. Yani öyle sanal seyahat ettirecek cinsten bir koku. Ama koku  gerçeklik hissini sağlamlaştırıyor.


Paul Gauguin Mango'lu Kadın


Rengi açık sarı, saç ıslakken uygulanıyor, saç kuruduğunda rengini de açıyor sanki.  Azıcık uyguluyorsunuz saça yediriyorsunuz. Biraz şekilde veriyor, acayip bir şey.

Lush R&B Hair Moisturiser Saç Biçimlendirici

Lush mağazalarından "tester"larını bulabilirsiniz, deneyin öyle alın derim.
Fiyatı 43 TL



Belli rutinlerle saç bakımı yapmak şart




Yves Rocher Nutrıtıon Besleyici Onarıcı Saç Maskesi

Benim saçıma yaramadı azizim! Islakken saça uygulayıp  bekletebildiğin kadar bekletiyorsun. Yani insan ıslak saçla öylece ne kadar bekleyebilir ki? Saçımda kırık yok ancak çok kuru. Bu kuruluğu gidermediği gibi sanki daha da çoğalttı.


Yves Rocher Besleyici Onarıcı Saç Maskesi

 Elektriklenme had safhada. Bir ürünü alıp yarım bırakmak bana çok ters bir şey, bu nedenle kullanmaya devam ettim ama olamadık kendisi ile. Öylece duruyor, yarayan birine versem bari bir işe yarar. Bu üründen memnun olan çok kişi var, bunu da belirtmiş olayım.


Loreal Mit Oil Yağ

Şişe ve altta ki fon uyumuna dikkat isterim!

Üzüm çekirdeği ve avakado yağı içeriyor.

Bildiğin saç yağı, cennetlik kokusu var. Saç nemliyken uygulanırsa daha güzel emiliyor. Kuru saçları nemlendiriyor, bakım yapıyor az bir şey şekil veriyor. Parlatıyor da. Fönden önce veya sonra sürüldüğünde sabitleme özelliği varmış ben denemedim. Bir numara değil belki ama hiçte fena değil.

Loreal satan kuaförümden satın almıştım.
Fiyat aralığı 50 - 60 tl arası.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts